1. Негайно повідомте про настання страхового випадку компанію, зателефонувавши в Контакт-центр УНІКА за телефоном:
+38 044 225 60 00
2. Вам необхідно вжити всіх можливих та доцільних заходів для врятування та збереження пошкодженого застрахованого майна.
3. Збережіть вигляд, стан і розташування пошкодженого майна до приїзду представника Страхової компанії.
4. Викличте відповідні компетентні органи на місце події:
- При пожежі, удару блискавки - пожежну службу чи Державну службу з надзвичайних ситуацій (телефон 101). Якщо пожежа відбулася внаслідок підпалу, додатково повідомити поліцію/органи МВС (телефон 102)
- При настанні стихійного лиха - територіальну гідрометеорологічну службу або Державну службу з надзвичайних ситуацій (телефон 101), житлово-експлуатаційне управління (або ОБСС, інші подібні організації), що здійснює технічне обслуговування будівлі, споруди, даху та перекриттів (наприклад, у разі затоплення через опади, пошкодження через град, бурю тощо), а при їхній відсутності - виконавчі органи місцевої адміністрації
- При пошкодженні водою - житлово-експлуатаційне управління (або ОБСС, інших подібні організації), що здійснює технічне обслуговування систем водопостачання, опалення, каналізації та аналогічних систем
- При настанні вибуху побутового газу, що використовується для побутових цілей - державну газову службу (телефон 104), державну службу надзвичайних ситуацій (телефон 101), житлово-експлуатаційне управління (або ОБСС, інші подібні організації)
- При протиправних діях третіх осіб (крадіжці, грабежу, розбою) –поліцію/органи внутрішніх справ (телефон 102);
- При наїзді на застраховане майно транспортних засобів – поліцію/службу ДАЇ (телефон 102).
Після реєстрації події спеціаліст компанії надасть Вам інструкції щодо подальших дій із врегулювання страхового випадку, направить до Вас представника для проведення огляду пошкодженого майна, а також спрямує до найближчого офісу Страхової компанії «УНІКА».
По закінченні реєстрації випадку Вам надійде СМС-повідомлення (на вказаний Ваш контактний номер телефону) із номером Вашої справи, що дозволить Вам отримувати інформацію щодо врегулювання Вашого випадку.
У випадку якщо у Вас також застрахований ризик відповідальності перед третіми особами, не пропонуйте та не відшкодовуйте потерпілим третім особам (або їх представникам) збитки за заподіяну шкоду без письмової згоди Страховика.
Не змінюйте картину страхового випадку до прибуття представників компетентних органів та до моменту огляду місця події експертом Страхової компанії (виключення становлять випадки, коли зміни мають на своїй меті рятування майна або життя, здоров’я людей та зменшення розміру збитку).