UA RU EN
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

UA RU EN
Страховий випадок в медичному страхуванні - фото

Страховий випадок в медичному страхуванні

Потрібна медична допомога? Ознайомтесь, будь-ласка, як діяти далі

Файли для заповнення та завантаження

Ваші дії

Самостійне звернення у Медичний заклад або аптеку

Умови здійснення страхової виплати

Документи для здійснення страхової виплати

Додаткові документи (в залежності від умов Договору страхування):

Амбулаторно-поліклінічні послуги (в т.ч. діагностичні послуги та ін.)

Стаціонарні послуги (в т.ч. діагностичні послуги та ін.)

Медикаментозне забезпечення (самостійне придбання медикаментів)

Стоматологічні послуги

Пологи (отримання коштів за фактом пологів) та ведення вагітності

Лікувально-оздоровчі послуги

Офтальмологічні послуги (опція «Корекція зору», придбання лінз, окулярів тощо)

Якщо у Вас виникли запитання, щодо переліку документів, статусу справи, звертайтесь в чат через паблік аккаунт UNIQAua Telegram, Viber або телефонуйте до Контакт-центр УНІКА за номерами:

  • 044 225 61 03
  • 096 170 03 72 (Київстар)
  • 050 170 03 72 (Vodafone)
  • 093 170 03 72 (Lifecell)

 

Звертаємо Вашу увагу, що у відповідності до умов укладеного договору страхування, а також можливих змін Законодавства України, нормативно-правових актів, інструкцій, наказів, розпоряджень МОЗ України, вимог до бухгалтерського обліку, - вищевказаний перелік документів може змінюватись.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз